Superbra dag!

Idag har varit och är fortfarande en sådan himla bra dag! :-D Jag hann skriva klart min uppsats till idag, vi hade ingen morgon träning, jag fick 90/100 (=A) på mitt psykologi prov jag tog i onsdags, jag pratade med mamma och pappa på skype förut, jag fick paket av Ing-marie och Johanna med familj, och jag ska strax åka iväg till bion i Monroe för att förste kl.17 se New Moon, och sedan kl.19.40 se The Blinde Side. Tror inte att dagen kan bli mycket bättre!! :-D
 Syns inte så jätte bra här på bilden, men jag fick bakplåtspapper (till pepparkaksbaket), julkort, Gerbera-kort, tidningen Chic, fin teckning av Eila, en julstjärna ( :-D) och papper om Migrän. En härlig blandning av massa roligt! Tack så himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Coach Dennis

Snygg ny sida! Stort grattis till fina resultatet på psykologitentan. Hoppas det flyter på bra i baljan också. Ha en bra helg Tilda!

2009-11-20 @ 23:05:02
Postat av: Strumpetossa

Hej, kul att paketet kom fram så snabbt! :) Du får berätta om filmerna sedan är väldigt spänd på hur New Moon är, har hört mycket dåligt om den men har suttit här hemma och tittat på Twilight nu... Ha det bäst! Pussar och kramar från oss!!

2009-11-22 @ 10:20:23
URL: http://strumpetossadesign.blogspot.com/
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Nu var det ett tag sedan jag läste och skrev till dig men jag har läst in allt jag missat. Kul att paketet kom fram och stjärnan kan du ju hänga upp utan ljus i om du inte hittar något förstås. Själv har jag haft fullt upp och även varit en sväng i Stockholm. nu skall du snart till NY och sedan är det inte långt tills vi ses. Här hemma planerar vi för fest!!! Ha nu en underbart rolig resa till NY och sköt om dig. Pussar och kramar i mängd Gudmor

2009-11-23 @ 14:34:59
Postat av: Tilda

Igår kom bakplåtspapepret till användning, mycket uppskatade pepparkakor blev det;-)Julstjärnan hänger även i fönstret, så mysigt. New Moon var riktigt bra! Jag tycker du ska läsa böckerna också för dem är tro det eller ej ännu bättre. Om jag fick välja en bokserie som jag var tvungen att läsa varje dag resten av livet, så hade det lätt blivit Twilight böckerna. Massa kramar

2009-11-25 @ 17:14:50
Postat av: Tilda

Stockholm låter mysig. Hade dom börjat med julskyltningen än? Ja nu är det dags för NY och det ska bli så skoj! När jag kommer hem därifrån så är det nästan bara en vecka kvar tills jag är hemma i Sverige igen:-O En fest säger du, det låter roligt:-) Ha det så bra hemma så hörs vi snart! Massa Kramar!!

2009-11-25 @ 17:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0