Snart New York!

Nu är det snart dags! Imorgon lyfter planet till New York och jag är redo för allt som staden har att erbjuda. Jag ser framemot att se Frihetsgudinnan, Brooklyn Bridge, Central Park, ja de är bara några av allt jag vill se! Sedan är shoppingen oerhört lockande också. Vart lite väl tomt på shopping under hösten, så har minst sagt abstinens:-P Tror nog att The Big Apple ska kunna bota lite av den abstinensen:-D Innan det är dags att sätta mig på planet mot NY imorgon så är det två träningspass kvar, en gruppmiddag på Sketch Mex ikväll, och även pepparkaksbak och NY-planering ikväll.  

Kommentarer
Postat av: Vera

Hoppas verkligen att du får en riktigt härlig resa :D... Bara en smula avis på dig ;) Hälsa NY från mig. PussKram

2009-11-24 @ 23:00:26
Postat av: Tilda

Det är okej att vara avis ibland:-p Klart jag ska hälsa NY från dig! Vi hörs om ett tag igen, och ha de tså bra hemma så länge=) Massa kramar!

2009-11-25 @ 17:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0