New Moon

Förresten så är det snart dags att se filmen New Moon, den andra i Twilight sagan. Som jag har längtat! Har blivit att jag har sett den första filmen ett antal gånger under mina månader här, så är verkligen på tiden att den andra filmen visas! Med endast en vecka kvar (förra fredagen) så kunde jag inte hålla mig längre. Jag köpte boken när jag var på Walmart. Även fats jag redan har läst boken sedan innan. Jag brukar som sagt ha svårt att sluta läsa böcker när jag tycker dem är bra, vilket gör att jag inte kan läsa något när jag vet jag har mycket att göra med skola osv:-( Så för att hinna läsa boken innan denna veckan började så låg jag och läste hela lördagkväll och natt. Halv fyra lördag natt var boken utläst, det kallar jag streckläsning:-P



563 sidor senare var boken klar och jag kände genast suget efter att läsa den tredje boken. Det kommer dock att få vänta till jag kommer tillbaka från New York, först då jag har tid för läsning igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0