Sista tentan idag

Har gått upp tidigt för att jag ska plugga, men hamnade här istället... Har tenta i University Writing & Research idag. Borde vara mer stressad för har inte pluggat något inför denna tentan. Skulle dock tro att det kommer en rejäl dos ångest när jag på tentan känner att jag inte kan något...Pluggade som sagt psykologi och GPS sön, mån, och tis. Att jag inte pluggar så mycket inför denna tentan är kanske för att det är engelska, grammatik och uppsatser. Inget jag är bra på, men inte heller något jag tror att jag kan lära mig på några dagar. Blir lite extra spänning att göra denna tentan sedan:-s

Innan tentan ska jag och Malin en sväng till frissan:-) Blir lite tråkig, men välbehövlig toppning för mig. Malin däremot slår på stort och ska göra slingor!

Nu åker jag snart hem!! Längtar så mycket!:-D

Kommentarer
Postat av: Vera

Du är såååå välkommen hem :D

2009-12-10 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0