Om några timmar lämnar jag Wingate!

Nu är det inte många timmar kvar till jag lämnar Wingate! Snart är jag på väg hem och det ska bli så himla skönt. Idag ligger landets så att vi packar Cheryls bil full med alla våra resväskor (hoppas alla får plats bara). Sedan åker Cheryl, Lara, Paige och jag till ett köpcentrum, lite julklappsshopping in i det sista;-) Efter det blir det hem till Cheryl som bor lite utanför Charlotte. Hemma hos hennes föräldrar så bjuds det på pizza, och senare på kvällen så blir det utgång i Charlotte. Vi sover alla i Cheryls hus inatt för att slippa köra lika långt till flygplatsen imorgon bitti. Kan tänka mig att Cheryl komemr ha en rolig dag imorgon, först kör hon mig till flyget, vid åtta tiden på morgonen, sedan kör hon Paige vid tolv tiden, och sist men inte minst kör hon Lara vid fyra tiden. Tycker synd om henne som får spendera hela dagen körandes fram och tillbaka till flygplatsen, men är väldigt tacksam för att hon kör oss alla!

Väskorna är packade vilket känns så himla härligt! Snart är jag hemma!!! Ses snart alla där hemma! :-D

Kommentarer
Postat av: dave

flygforsiktigt :) syns pa km! :)

2009-12-14 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0