The Hypnotist Jim Wand

Vet inte om jag sa att jag skulle och kolla på en show på skolan igår. Det skulle i alla fall komma en hypnositst, eller hur man nu skriver det, Och han brukade visst komma varje år. Det som hände på den scenen var nog något av det sjukaste jag har sett. Han fick killar att tro att dom var 9 månader gravida och födde barn, Han fick en kille att tro han var Beyonce och domare i Americas next dance nånting. Folk trodde att dom var modeller och skulle gå på catwalken. Det var helt enkelt helt sjuka grejer! jag filmade massa med min mobil men jag lyckas inte göra det rätt för går inte att lägga ut på bloggen. Jag önskar verkligen att jag kunde visa det nu för man tror inte att det är sant. Men grejen är att ingen av dom som var på scenen hade kunnat fejka det, för ingen hade kunna spela känslor som som dom gjorde. det var verkligen på riktigt. Om ni inte tror mej nu så kommer ni definitivt att göra det när jag kommer hem! =)På denna bilden, även om det är väldigt mörkt och inte alls lika bra som filmerna, så får han folket på scenen att sträcka upp armen så högt och rakt som dom kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0