Söndags gudstjänst

Förrsten så var jag i kyrkan idag också. Det är nått som inte händer för jämnan;-) Det var inget tvång att gå dit, men de vill väldigt gärna att man gick. Så ja aj, det var väl lika bra att gå tänkte jag. Och det var faktiskt inte så jobbigt, det enda var nog att jag var så sjukt trött, men sen har jag inte kommit in i rytmen här riktigt än heller...

Det som jag tänkte på mest var hur uppklädda alla var och att i stort sett alla var där. Tjejerna hade klänningar och klackar och killarna hade chinos, kostymbyxor å skjorta/fintröja. Det är något jag inte är van vid hemmifrån, fast å andra sidan så är jag itne någon flitigt kyrko besökare heller...

Kommentarer
Postat av: josefin

VAD KUL att du bloggar! hur bor du? tell us more!

kram kusinjosefin!

2009-08-24 @ 08:04:40
Postat av: fart machine:P

du får fixa så att alla bilder kan förstoras:::::

2009-08-24 @ 14:05:14
Postat av: MissBoucheroon

Haha fart machine, tror du verkligen att ja skulle kunna fixa något sådant, låter alldeles för tekniskt för att ja ska klara av det:p

2009-08-24 @ 17:05:43
Postat av: Sofia Wockatz

Skönt att höra att du kom fram ordentligt. Ännu mer underhållande att höra att fördomarna om amerikaner och söndagskyrka verkar stämma;)Akta så dom inte snärjer dig, haha.

2009-08-25 @ 19:03:42
Postat av: Anonym

Ja trots alla förseningar så kom jag fram till slut. Ja här stämmer det verkligen, det här kyrkan och gud hit pch dit hela tiden...Tror inte det är någon risk att jag blir snärjd in i kyrkan:p Förresten så sa en kllega till ing-Marie att dom pratar ful här i NC, coh det stämmer verkligen! pratar ungefär som Janice i Vänner eller som karaktärerna i Sweet Home Alabamna. nasalt och riktig södern dialekt. När de tär något jag inte förstår så är det på grund av den jäkla bonne dialekten som dom släger sig med här;)

2009-08-27 @ 03:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0