Möte med tjejernas simlag

I eftermiddag/kväll var det möte för alla tjejerna i simlaget. Jag måste erkänna att min bild av Kirk antagligen inte var helt rättt men men, så blir det i bland. Här i USA är allt väldigt stort, högljutt och egoistiskt. Det är tur att jag sedan innan är van vid att Dennis kan skriva och hålla på, men det går inte ens att jämföra med coach Kirk. Herregud han höll på och tjata och skrek i  nästan 2,5 timmar. Jag hoppas att allt blir bra när simningen börjar på riktigt, för som det är nu så blev jag väldigt nervös:p

Jag hoppade i bassängen efter mötet för att simma några länder, emn det blev inte mycket mer än just bara några längder. Jag var så hungrig så att det gjorde ont i magen! Jag har inte vant mig vid att bara äta frukost, lunch och middag. Eftersom jag hemma är van vid att äta allt det, plus två- tre mellanmål. Hittils har inte min matlust varit så stor, men det kommer väl tillbaka. Nu några timmar senare på kvällen så har jag fortfarande ont i magen bara för att jag gick så länge utan mat, hatar att få ont i magen av att vara hungrig:(  Jag kan i alla fall med gläde meddela att det var godare mat ikväll. Ungstekt kyckling, mos och sallad, inte lika vidrigt som middagen i går.

Jag tog några bilder på poolen och några precis utanför. Alla har även sitt egna bås/skåp i omklädningsrummet. Just nu har vi fått en provosorisk namnskylt, men jag tycker den var söt. Första gången under min långa simkarriär som jag har ett eget skåp också, ett stort ögonblick;)

Just nu verkar det vara något fel på anslutningen eller något sådant så jag kan inte lägga upp bilderna, utan det får bli imorn i stället. nu ska jag sova, kanske se ett avsnitt av entourage innan jag slocknar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0